"Hidup ini adalah pilihan.. Pilihlah yang terbaik untuk agamamu.. Allah sayang padamu!"

Dah 'sihat'



Salam and good day!





AlhamduliLlah segala puji bagi Allah yang sentiasa melimpahkan rahmatNya kepada kita. Tanpa rahmat dan kasih sayang Allah, musnahlah hidup kita!

Laptop dah ok.. AlhamduliLlah :)






Lega rasanya hari ni sebab setelah genap 8 hari 'berpisah' dari laptop ku... Akhirnya dapat kembali memberikan khidmat.. AlhamduliLlah laptop saya dah sembuh sepenuhnya. Waa... time kasih lah 'doktor' yang 'merawat' laptop saya sebaiknya. RM40 dikeluarkan tidak dihiraukan, asalkan dapat bersama laptop tersayang..hehe.


Banyak fail saya hilang, almaklumlah tak sempat nak backup. Semua dokumen dan fail, even artikel blog saya pun hilang! Takpelah, sikit je 'kehilangan'... boleh cari lagi. InsyaAllah lebih baik lagi dari sebelumnya... Yang bestnye, fail Nasyid dan Al-Quran sempat 'diselamatkan'.


Banyak kerja saya tergendala seketika semenjak ketiadaan laptop ni... Masa tu boleh lah rehat jap. Ni bila laptop dah baik, mula dah nak sibuk..huhu. Kene 'qadha' balik lah rehat-rehat sebelum ni.


InsyaAllah, tidak kira sibuk atau kekeringan idea...pasti ada saja akan dikongsi untuk renungan dan pengajaran bersama. Cuma, sabaq la no tunggu artikel nak keluar lagi... nak memerah idea buat ayat ni bukan senang.. TUNGGU..

0 comments:

Post a Comment

Apa komen anda...?