"Hidup ini adalah pilihan.. Pilihlah yang terbaik untuk agamamu.. Allah sayang padamu!"

"Saya gembira dengan kabinet pilihanraya ini.." : TGHH

Salam and good day!




Antara quote yang menarik...



"Dasar PAS tetap sama.. hanya strategi yang berubah.."



"Yang penting perwakilan sukakan ucapan dasar saya.. kalau musuh tak sukakan ucapan saya.. AlhamduliLlah.."



"Kita bekerja secara kolektif.. bukan atas keputusan individu.."



"Saya bukan seorang diktator... kita akan bermesyuarat dan timbang segala pandangan dari ahli mesyuarat.."



SubhanaLlah.. setiap yang berlaku adalah percaturanNya yang hanya Dia sahaja yang tahu. Yang penting, sebagai ahli gerakan Islam.. kita semua tanpa mengira pangkat dan status bekerja bersama-sama.. tiada agenda terselindung untuk menghancurkan parti Islam ini. Kita wajib yakin.. Allah pasti bersama-sama orang yang benar dan ikhlas memperjuangkan Islam. Sejarah telah membuktikan betapa ramai yang telah tersungkur dan futur dari perjuangan akibat kelemahan dan ketamakan diri. Maka, kita tidak perlu banyak membuat pelbagai spekulasi yang akan memeningkan diri sendiri.. menyusahkan perkara yang mudah..



Sebagai seorang Muslim yang beriman.. kita yakin Allah pasti bersama-sama orang yang ikhlas memperjuangkan agamaNya.. Sukar dan susah..? Syurga itu indah dan manis.. Sudah pasti perjalanan menempuh ke syurga itu pahit dan penuh getir.. Ujian adalah hadiah dan rahmat dari Allah bagi orang-orang yang bersabar.. Perjuangan tidak dihampari dengan permaidani merah.. Rasulullah s.a.w sendiri berdakwah selama 23 tahun di Mekah dan Madinah untuk menyebarkan syiar Islam. Kota Konstantinople mengambil masa hampir 800 tahun untuk ditawan oleh umat Islam setelah ianya diucapkan sendiri oleh baginda RasuluLlah..



InsyaAllah PAS amat yakin untuk menghadapi PRU kelak dan berganding bahu dengan rakan-rakan di dalam Pakatan Rakyat untuk menumbangkan kerajaan BN zalim.. InsyaAllah.. Allah bersama-sama kita.. Hanya Allah tempat berlindung dan hanya Allah lah yang layak memberi perlindungan.. TAKBIR!






0 comments:

Post a Comment

Apa komen anda...?