"Hidup ini adalah pilihan.. Pilihlah yang terbaik untuk agamamu.. Allah sayang padamu!"

Kisah 2 budak

Salam and good day!

Waaa... lama sungguh tak update blog ni.. Itu lah 'bahana' nye bila ade Facebook ni.. Sokmo nak update FB sampai lupe pada blog kesayangan... Bukan sengaja tak mau update blog.. Klu nak share ape2 dalam FB just click je, tak perlu byk step.. Klu blog ni, byk keje skit lah.. Tapi bagi saya, value FB dan blog ni amat berbeza.. FB ni lebih kepada sosial, walaupun terdpt byk info dan pilihan.. Blog pula, amat meluas penggunaanya dan lebih santai.. gitulah..


Banyak sebenarnya nak dikongsikan bersama.. tapi kali ni nak kongsi berkenaan 2 orang budak yang amat menyenangkan dan sangat saya sayang... walaupun mereka ni bukan anak saya.. tapi kasih sayang dan didikan yang saya beri umpama kasih sayang seorang ibu kepada anak-anaknya..



Ni Naquib.. Saya suka ambik gambar die kali ni sebab die pakai KUNING!

Cikgu, mama kite beli baju ni kat Bandung..
Oh, ye ke.? best nye mama awak pegi Indonesia..
Bukan Indonesia lah cikgu.. mama kite gi Bandung..
Owh.. ye laa.. Bandung tu kan di dalam negara Indonesia..
Ape lah cikgu ni, Bandung tu kat Bandung la... kenapa kat Indonesia nye..?

Ape2 je lah Naquib... Bukan main happy die dapat baju baru dari mama dan papa die..


Yea... mama dan papa sayang aku..!


Cikgu ni... berapa banyak nak posing nih.. hehe


3 beradik kesayanganku... Dari kiri: Syamimi, Ilham dan Naquib.






Nadzmeer dan Haziq pun nak 'menempek' masuk dalam gambar..



Hensem boy kene rajin belajar.. baru cepat pandai kan..?



Mmm.. alamak ape ni ye.. lupe la... huhu






Ayong.. matang tue (Kak Long.. makan kueh)
Ni sepupu saya, Dana baru berusia 4 tahun. Sangat comel, baik dan sopan sangat..
Tengah saya serabut menghadap komputer menyiapkan kerja.. tiba-tiba die menghampiri saya dan menyuakan biskut coklat...
Hilang sekejap tension saya dengar suara die..



Ni lah biskut coklat yang Dana bagi pada saya... sedap gak rase nye...




Tak sempat nak jamah cornflakes madu ni... busy sangat lepas tu tak ingat nak makan kuih sedap ni..huhu..

0 comments:

Post a Comment

Apa komen anda...?