"Hidup ini adalah pilihan.. Pilihlah yang terbaik untuk agamamu.. Allah sayang padamu!"

Ceria di Aidilfitri

Salam and good day!

Lama tak update blog.. Nak kate raya sakan takde lah kot... tapi bila adik ramai balik ni selalu je kene ambik turn gune internet. Malas nak berebut biarlah diorang gune puas-puas. Ni tengah syok nak update blog adik pulak sound nak gune komputer...ei, memang takleh tengok orang senang betul...

Saya sempat rakam gambar semasa program Liqa' Anak-Anak Terengganu di Perantauan di Kuala Terengganu anjuran DPPNT. AhamduliLlah kehadiran amat memberangsangkan. Saya turut bersemangat tengok kehadiran mereka dari jauh ni...
















Di bawah ni gambar-gambar sambutan raya keluarga saya...












Cube perhatikan gambar bawah ni, 2 orang sepupu saya ni (tudung biru dan hitam).. Pada mulanya idea saya supaya kepala mereka 'terlekat' seperti kembar siam. Tujuannya supaya nampak lah papa diorang kat belakang tu.. tapi kesian diorang pulak kene marah sebab tak cantik gambar tu...







Akhirnya..'terpisah' jugaklah kembar siam tu... yang tudung biru tu terpaksa pose maut ke belakang (tengok lah muka die nampak semacam je..huhu)










Saya tak suka bergambar...biarlah adik-beradik dan sedara mara yang lain seronok bergambar. Saya cume tersengih dari dekat tengok kemeriahan dan keceriaan diorang.. ye lah jarang-jarang boleh bergambar gini..

0 comments:

Post a Comment

Apa komen anda...?