"Hidup ini adalah pilihan.. Pilihlah yang terbaik untuk agamamu.. Allah sayang padamu!"

Radix Fried Chicken @ Ganu

Salam and good day!

Saya mungkin beribu-ribu pengguna setia HPA yang menantikan RFC ke negeri Terengganu ni. Saya memang suka suka suka makan ayam. Selama RFC mula dibuka beberapa tahun sebelum ni, saya dah hampir 4 kali makan di RFC di Kedah dan baru-baru ni di Kelantan. Memang selama ni saya ikat perut tak mau beli KFC. AlhamduliLlah kali ni dah ada peluang makan ayam setiap hari..hehe.

Saya pun memang ketinggalan mengetahui RFC Terengganu ni bakal dibuka pada 2 Disember 2010 (esok). Saya memang tak lepaskan peluang ni nak promote sama sebab over-excited sangat. Sebelum ni tunggu punya tunggu bila lah nak siap RFC ni... banyak betul dugaan dan khabar anginnya... akhirnya menjadi kenyataan. AlhamduliLlah.

Seperti restoran fast food yang lain... RFC menyediakan pelbagai jenis makanan segera tetapi berkhasiat dan dijamin HALAL. Semua produk yang digunakan adalah produk HPA sendiri.. dari ramuan rempah, pelbagi jenis air sejuk dan panas, ayam organik yang sedap, dll... Memang semua kena cuba sendiri baru merasakan kesedapannya. Selain itu, apa yang amat dibanggakan adalah RFC (rangkaian HPA) adalah produk Muslim. Bukan mudah produk Muslim dan Bumiputra untuk sama-sama terus berdaya saing dengan produk antarabangsa yang sudah establish. Namun itu semua tidak mustahil, jika kita semua umat Islam menyokong sepenuhnya produk Muslim ini. InsyaAllah, orang Islam sekarang sudah mula celik hati menggunakan barangan yang halal lagi toyyiban. Meh pakat-pakat gi RFC!



RFC di Terengganu..







Menu-menu yang menarik...sangat sedap!


Peta lokasi ke RFC Terengganu di tengah bandat KT..

0 comments:

Post a Comment

Apa komen anda...?